Συναίσθηση

Διάβασα χθες πρώτη φορά το 31328. Διαπίστωσα για ακόμη μια φορά πόσο σημαντικό είναι να έχουμε μια συναίσθηση σε τι περιβάλλον ζούμε. Η ζωή είναι εύπλαστη και χειμαρρώδης. Αν είχε ύλη, θα ήταν υγρή. Τείνει να μπαίνει μέσα σε ένα δοχείο και να προσαρμόζει το σχήμα της ανάλογα με το σχήμα του δοχείου. Αλλά πάντα, ανεξάρτητα από τις συνθήκες, τείνει να καταλαμβάνει τον κενό χώρο η γκρίνια και η μοιρολατρία.

Ας μιλήσω για τη γενιά μου. Γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε σε ένα ακμάζον τοπίο, σε ένα περιβάλλον ασφαλές και σίγουρο. Θυμάμαι ως έφηβος σκεφτόμουν, σχεδόν παραπονιόμουν, ότι η Ιστορία πολύ πιθανό να μας παραβλέψει. Τίποτα σημαντικό δεν είχε συμβεί που να αξίζει να αποτυπωθεί. Τα πράγματα βέβαια στη συνέχεια άλλαξαν και πολλές φορές έχω σκεφτεί έκτοτε πως αυτός ο φόβος που είχα ήταν ίσως ο πιο παράλογος.

Αλλά και πάλι, ακόμα και σε αυτό το περιβάλλον, πάλι θα έβρισκες πράγματα να σε απασχολούν, στον μικρόκοσμό σου, πράγματα για να παραπονιέσαι. Η γκρίνια που λέγαμε. Χάνεις εντελώς την μεγαλύτερη εικόνα και αιχμαλωτίζεσαι σε μικρά, ασήμαντα πράγματα όπου υπό άλλες συνθήκες δε θα σε απασχολούσαν καν.

Εκείνες τις στιγμές, θέλεις κάτι σαν το 31328 να σε επαναφέρει στην πραγματικότητα και να σου θυμίσει την μεγαλύτερη εικόνα. The bigger picture αγγλιστί. Αυτά.

2 thoughts on “Συναίσθηση

  1. Το είχα διαβάσει όταν ήμουν 16. Κάπου εκεί. Μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση. Το θυμήθηκα πριν κάτι μήνες και είπα να το ξαναδιαβάσω, να θυμηθώ γιατί μου άρεσε. Δεν άντεξα να διαβάσω παραπάνω από 3 σελίδες. Δεν τα σηκώνει ο οργανισμός μου πλέον.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

