Έντεκα

-Τι κάνεις;

– Σκατά, σαν κοτέτσι είναι εδώ.

-Να το σκεφτόσουν αυτό πιο νωρίς.

-Όχι σαν κοτέτσι δηλαδή, τώρα είμαι έξω. Έξω στο σαλόνι δηλαδή γιατί έχουμε προαυλισμό οπότε σε αφήνουν δύο ώρες στο σαλόνι. Μετά σε βάζουν πίσω στην αποθήκη που την έχουν μετατρέψει σε κελιά. Στο ένα είμαι εγώ και στο άλλο κάποιος άλλος.

-Άντε καλά, έχω δουλειά τώρα να προσέχεις. Φιλιά.

Και έτσι απροειδοποίητα, μετά από έντεκα χρόνια και κάποια παράπονα, μιλήσαμε ξανά. Έστω και για λίγο. Ήταν στη δουλειά, αλλά ήταν πάλι η ίδια. Χωρίς να μου κρατάει κακία. Χωρίς να με δικαιολογεί που βρέθηκα εκεί που είχα βρεθεί, αλλά παράλληλα να ανησυχεί.

Στην αρχή ήθελα να παραπονεθώ, να της γκρινιάξω αλλά μετά φοβήθηκα να μην την ανησυχήσω, για αυτό τα «μάζεψα».

Στο τέλος βρεθήκαμε για κάποιο λόγο στο μπαλκόνι και της είπα «καλά έπρεπε να μπω φυλακή για να μιλήσουμε ξανά;». Και μου χαμογελούσε χαρούμενη. Δεν έμοιαζε καθόλου λυπημένη ή συγκινημένη. Ήταν ανέμελη και χαρούμενη.

Μετά ένιωσα την ανάγκη να ξυπνήσω για να μην ξεχάσω. Να θυμάμαι κάθε λέξη από την τελευταία φορά που μιλήσαμε γιατί δεν είναι στο χέρι μου ρε γαμώτο πότε θα είναι η επόμενη. Γι αυτό ξύπνησα και το έγραψα σε μια σημείωση στο κινητό και από το πρωί την κοιτάζω και χαμογελάω σα χαζός.

Υ.Γ. Να ξέρεις μου είναι δύσκολο όταν γράφω για σένα. Οι λέξεις γίνονται βαριές και με δυσκολία καρφώνονται πάνω στην οθόνη. Κάποιες, οι πιο πολλές, ξεκολλάν και πέφτουν κάτω. Και αυτές που τελικά μένουν πάνω, μου φαίνονται σε ένα συνεχή πόλεμο με τη βαρύτητα. Να έρχεσαι πιο συχνά και να μου δείχνεις πώς να ξεγελάω το βάρος και τους άλλους νόμους της φυσικής που μας χωρίζουν.

Σχολιάστε

